Szanowni Państwo!
Grupa Arrows Service pragnie podziękować za dotychczasową współpracę i zaproponować nowe rozwiązania logistyczne, które zostały zawarte w naszym cenniku obowiązującym od dnia 01.09.2017 r.
Zmiany w cenniku powstały nie tylko pod wpływem sugestii i opinii klientów, ale także na podstawie rosnących możliwości logistycznych naszej Grupy. Stale podnosimy jakość świadczonych usług, czego najlepszym dowodem jest fakt, że w serwisie krajowym dla wielu ośrodków handlowych w Polsce udało się nam przyśpieszyć czasy doręczeń przesyłek w zależności od wybranego serwisu:
- Ekspres Kurierski – gwarantowane doręczenie przesyłek krajowych na następny dzień roboczy do godziny 10:30 do większości ośrodków handlowych w Polsce oraz do godziny 12:00 dla pozostałych,
- Ekspres - gwarantowane doręczenie przesyłek krajowych na następny dzień roboczy do godziny 12:00 i 14:00 do wybranych ośrodków handlowych w Polsce, oraz do końca dania roboczego dla pozostałych.
Pomimo ciągłego wzrostu natężenia ruchu drogowego oraz licznych remontów i utrudnień na terenie Warszawy, czas realizacji usług lokalnych liczony jest dalej od momentu złożenia zlecenia.
Oferujemy także nowoczesne rozwiązania informatyczne.
ArrowsClientService (ACS) – aplikacja umożliwiająca:
- zamówienie kuriera on-line,
- przygotowanie etykiety adresowej w serwisie lokalnym i krajowym,
- sprawdzenie aktualnego statusu przesyłki,
- sprawdzenie ceny za przesyłkę,
- zarządzenie centrami kosztowymi,
- dostęp do dokumentów finansowych takich jak: faktury, specyfikacje, itp.,
- tworzenie bazy kontrahentów.
Dostęp do aplikacji na naszej stronie: www.arrows.com.pl w zakładce ArrowsClientService.
Usługi magazynowe.
Dysponujemy ogrzewanym, monitorowanym oraz ubezpieczonym magazynem o powierzchni 500 m2 zlokalizowanym w dogodnym miejscu w Warszawie. Oferujemy pełną obsługę logistyczną:
- zarządzanie towarami Klientów,
- konfekcjowanie, tworzenie zestawów promocyjnych,
- pakowanie i przepakowywanie przesyłek,
- dystrybucja, akcje promocyjne,
- zarządzanie zamówieniami oraz dokumentacją,
- monitorowanie stanów magazynowych, integracja IT.
Nasz poprzedni cennik obowiązywał od ponad 5 lat, biorąc pod uwagę poziom inflacji i pojawienie się dodatkowych kosztów związanych z dostępem do infrastruktury drogowej (opłaty viaTOLL), jesteśmy zmuszeni zaktualizować poziom niektórych cen świadczonych usług. Dzięki optymalnemu wykorzystaniu rozwiązań logistycznych poziom podwyżki wynosi średnio tylko 5% w stosunku do cen z 2012 roku.
Mamy nadzieje, że wszystkie przyjęte przez nas rozwiązania i zmiany spotkają się z Państwa aprobatą i zrozumieniem co pozwoli nam na dalszą owocną współpracę.
Nowy cennik można pobrać tutaj
Od dnia 16.01.2025 r. w zależności od rodzaju przesyłki, obowiązują następ...
Szanowni Państwo, W związku ze zbliżającym się końcem 2024 roku, dzięku...
Szanowni Państwo,
Informujemy, że w związku ze świątecznymi harmonogramami...
Od dnia 01.10.2024 r. w zależności od rodzaju przesyłki, obowiązują następ...
Szanowni Państwo!
Dodatkowe opłaty w okresie szczytu paczkowego dla s...