Strefa klienta
Używamy cookies. Informacje
Cennik
Dostępność usług

 

Usługi lokalne i magazynowe dostępne są na terenie działalności biura regionalnego w Warszawie.

Usługi krajowe oraz międzynarodowe dostępne są na terenie całego kraju.

 

Zakres usług

 

Serwis lokalny.

Serwis krajowy.

Serwis międzynarodowy.

Serwis paletowy.

Transport całopojazdowy.

Usługi magazynowe.

 

Warunki świadczenia usług

 

Informacje ogólne.

Przeadresowania oraz zwroty przesyłek są liczone tak jak nowa przesyłka i są realizowane zawsze na koszt płatnika zlecającego usługę.

Przesyłki lokalne.

Dla przesyłek w opcji Eko oraz EkoPlus czasy doręczeń są przewidywane.

Dla przesyłek w opcji Next Day, Standard oraz Ekspres czasy doręczeń są gwarantowane.

W cenie usługi zawarta jest 1 próba doręczenia przesyłki. Każda następna próba doręczenia liczona jest jak nowa przesyłka.

Przesyłki krajowe.

Dla przesyłek w opcji Szybki Fracht oraz Paletowych czasy doręczeń są przewidywane.

Dla przesyłek w opcji Ekspres, Ekspres Kurierski oraz Ekspres Plus czasy doręczeń są gwarantowane.

W cenie usługi zawarta jest 3-krotna próba doręczenia przesyłki.

Po 3 próbie doręczenia przesyłka jest zwracana do nadawcy.

Przesyłki międzynarodowe.

Dla przesyłek w opcji Serwis Drogowy czasy doręczeń są przewidywane.

Dla przesyłek w opcji Ekspres, Ekspres Kurierski oraz Ekspres Plus czasy doręczeń są gwarantowane.

W cenie usługi zawarta jest 3-krotna próba doręczenia przesyłki.

Po 3 próbie doręczenia przesyłka jest zwracana do nadawcy.

 

Ceny usług

 

Wszystkie ceny podane są w PLN i nie zawierają podatku VAT.

Do wszystkich cen należy doliczyć aktualną wartość dopłaty paliwowej. Aktualna wartość dopłaty paliwowej zamieszczona jest w dziale aktualności.

 

Faktury

 

Faktury są generowane w formacie pliku PDF podpisanego cyfrowo za pomocą bezpiecznego podpisu elektronicznego, który jest zgodny z Ustawą o podpisie elektronicznym z dnia 18 września 2001 r., a następnie są wysyłane na wskazany przez klienta adres poczty elektronicznej. Wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej jest zgodne z polskim prawem podatkowym a reguluje je rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005 r. Na życzenie klienta wystawiamy i przesyłamy faktury w formie papierowej za dodatkową opłata.

 

Formy rozliczeń z klientami

 

Dla klientów, którzy mają podpisane umowy z naszą firmą oferujemy rozliczenia bezgotówkowe. Faktury wystawiane są 2 razy w miesiącu na koniec okresu rozliczeniowego. W przypadku obsługi klientów gotówkowych należy doliczyć do każdej przesyłki opłatę za obsługę zleceń gotówkowych.

 

Przesyłki niesortowalne

 

Do przesyłek niesortowalnych zaliczamy paczki o nieregularnych kształtach lub paczki, które nie mieszczą się w normach Arrows Service s.c. dotyczących pakowania w szczególności takich jak:

- przedmioty, które nie mieszczą się w całości w zewnętrznym opakowaniu, łącznie z oponami,

- przedmioty, które są wysyłane w zewnętrznym opakowaniu z metalu lub drewna,

- puszki lub wiadra, które nie mieszczą się całkowicie w zewnętrznym opakowaniu,

- paczki, których długość przekracza 120 cm lub szerokość 80 cm lub wysokość 80 cm lub suma długości i obwodu przekracza 300 cm,

- przedmioty zapakowane w folię lub torbę plastikową za wyjątkiem firmowych opakowań Arrows Service s.c.,

- przedmioty o kształcie okrągłym, cylindrycznym, owalnym, o nieregularnych kształtach, z wystającymi elementami, elementami o lepkiej powierzchni, uniemożliwiającej swobodne zsuwanie się (np. folie, gumy, itp.),

- przedmioty zawierające luźne, ciężkie elementy,

- przedmioty, których zawartość stanowią płyny (w tym chemikalia) bądź produkty sypkie.

 

Ubezpieczenie

 

Każda przesyłka ubezpieczona jest do kwoty 100 zł. Maksymalna kwota ubezpieczenia wynosi 59 tys. zł.

 

Przesyłka za pobraniem

 

Arrows Service s.c. w serwisie lokalnym i krajowym świadczy usługę "przesyłka za pobraniem".

Kurier przy doręczeniu przesyłki pobiera zadeklarowaną przez nadawcę kwotę pobrania w formie gotówki:

- maksymalna kwota pobrania wynosi 15 tys. zł,

- gwarantowany termin zwrotu pobrania wynosi do 10 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki,

- zwrot kwoty pobrania tylko w formie przelewu na konto bankowe płatnika za usługę,

- każda przesyłka za pobraniem musi być ubezpieczona do wysokości kwoty pobrania.

 

Strefa rozszerzona

 

W przypadku przesyłek doręczanych do obszarów leżących poza standardową strefą świadczenia usług, będzie doliczana opłata dodatkowa za rozszerzoną strefę doręczeń.

Wykaz lokalizacji objętych dodatkową opłatą.

 

Ograniczenia

 

Maksymalny ciężar jednej paczki nie może przekraczać 70 kg. Paczki o wadze powyżej 70 kg oraz duże artykuły AGD/RTV muszą być umieszczone na palecie. Nie ma ograniczeń, co do ciężaru całkowitego przesyłki ani liczby paczek w przesyłce wielopaczkowej. Maksymalna długość paczki wynosi 270 cm. Maksymalna wielkość paczki wynosi 419 cm, jako suma długości i obwodu [obwód= (2 x szer. + 2 x wys.)]. Każda przesyłka musi posiadać dokładny i czytelny adres. Za zapakowanie przesyłki odpowiedzialny jest nadawca.

 

Przelicznik gabarytowy

 

W przypadku paczek dużych i jednocześnie lekkich, ciężar ustalany jest na podstawie przelicznika gabarytowego. Obowiązuje zasada wyboru wyższej wagi przesyłki: rzeczywistej lub gabarytowej.

 

W granicach miasta (do 10 kg)